Get Adobe Flash player
Our partners

CLUSTER cooperates with: .

  • prof. Mieczysław Szalecki
    Specialist in Paediatrics and Endocrinology
    Swietokrzyskie Consultant in Paediatrics
    .
  • prof. Marianna Janion
    Swietokrzyskie Consultant in Cardiology
    Specialist in Cardiology

    .
  • prof. Stanisław Głuszek
    Swietokrzyskie Consultant in Surgery
    Specialist in Surgery and Oncology Surgery

    .
  • prof. Marcin Majka
    Head of Department of Clinical Immunology and Transplantology, Collegium Medicum of the Jagiellonian University
    .
Main Page News

Szanowni Państwo,

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. realizując projekt pt: “Wspieranie działalności innowacyjnej w obszarze medycyny, nano i bio-technologii, chemii, OZE, także w powiazaniu z elektroniką i IT przez Promyk Zdrowia Sp. z o.o.” realizowanego w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 zgodnie z umową Nr UDA-POIG.03.01.00-00-037/13-00 zawarta z PARP jako IW/IP II stopnia, zaprasza do składania ofert na zakup Materiałów Biurowych i Eksploatacyjnych według załączonej specyfikacji -  Załącznik nr 1

Oferty należy wykonać na bazie uzupełnienia poszczególnych pozycji tabeli z Załącznika nr 1 przypisując ceny netto zł/szt. i brutto całości dla poszczególnych składników zamówienia oraz podając wartość sumaryczną zamówienia. Beneficjent informuje, że zapytania w przedmiotowej sprawie możecie Państwo kierować na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Miejsce i forma składania ofert: osobiście w siedzibie zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres:

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. 28-300 Jędrzejów, ul. Małogoska 25

O zamknięciu naboru lub ewentualnym przedłużeniu poinformujemy na naszej stronie www.promykzdrowia.pl

Termin składania ofert: do 21.07.2014 rok, do godziny 15.00

Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę zawierającą:

•             dane rejestrowe - nazwa, NIP, REGON, adres do korespondencji, adres skrzynki e-mail,

•             cenę i ogólne warunki zakupu,

•             termin ważności oferty,

•             termin i warunki realizacji zamówienia,

Fakturę Proforma oraz faktury VAT należy wystawić w PLN zgodnie z obowiązującymi zasadami.

Sposób wyboru oferty najkorzystniejszej:

- 100 % cena - dla oferty spełniającej kryteria, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby firmy Promyk Zdrowia Sp. z o.o.               z dopiskiem „Oferta – na zakup Materiałów Biurowych i Eksploatacyjnych  w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej - nie otwierać do dnia 21.07.2014 rok, do godziny 15.00”.

Informujemy również, że skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami, wyszczególnionymi na podstawie dostarczonych przez oferentów dokumentów i oczekiwań zamawiającego.

 

Zał. nr 1


Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego


Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że zakończyliśmy nabór zgłoszeń innowacyjnych pomysłów w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 dla Projektu „Wspieranie działalności innowacyjnej w obszarze medycyny, Nano- i bio – technologii, chemii, OZE także w powiązaniu z elektroniką i IT przez Promyk Zdrowia Sp. z o.o.” zgodnie umową o dofinansowanie Nr UDA-POIG.03.01.00-00-037/13-00. Już w krótce konferencja poświęcona prezentacji przesłanych zgłoszeń. O postępach w pracach związanych z realizacją Projektu będziemy informować na naszej stronie www.promykzdrowia.pl