Get Adobe Flash player
Menu Główne
WSPÓŁRACUJEMY

KLASTER współpracuje z: .

  • prof.dr hab.n.med.
    Mieczysław Szalecki
    Spec. Pediatrii i Endokrynolog
    woj. Konsultant d/s Pediatrii
    .
  • prof.zw.dr.hab.n.med.
    Marianna Janion
    woj. Konsultant d/s Kardiologii

    .
  • prof.dr.hab.med.
    Stanisław Głuszek
    Spec. Chirurgii Ogólnej
    i Chirurgii Onkologicznej
    woj. Konsultant d/s Chirurgii
    .
  • prof.dr.hab.
    Marcin Majka
    Kierownik Zakł. Transplantologii
    Katedry Immunologii Klinicznej
    i Transplantologii
    Collegium Medicum
    Uniwersytetu Jagiellońskiego
    .
Strona Główna Aktualności

Szanowni Państwo,

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. realizując projekt pt: “Wspieranie działalności innowacyjnej w obszarze medycyny, nano i bio-technologii, chemii, OZE, także w powiazaniu z elektroniką i IT przez Promyk Zdrowia Sp. z o.o.” realizowanego w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 zgodnie z umową Nr UDA-POIG.03.01.00-00-037/13-00 zawarta z PARP jako IW/IP II stopnia, zaprasza do składania ofert: Przeprowadzenia Działań Promocyjnych i Informacyjnych / PR  według załączonej specyfikacji – Zał. nr 1.

Oferty należy wykonać na bazie opisu kryteriów zamieszczonych w ogłoszeniu, przypisując ceny netto i brutto dla poszczególnych składników zamówienia. Beneficjent informuje, że zapytania w przedmiotowej sprawie możecie Państwo kierować na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Miejsce i forma składania ofert: osobiście w siedzibie zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres:

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. 28-300 Jędrzejów, ul. Małogoska 25

O zamknięciu naboru lub ewentualnym przedłużeniu poinformujemy na naszej stronie www.promykzdrowia.pl

Termin składania ofert: do 21.07.2014 rok, do godziny 15.00

Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę zawierającą:

•             dane rejestrowe - nazwa, NIP, REGON, adres do korespondencji, adres skrzynki e-mail,

•             cenę i ogólne warunki zakupu,

•             termin ważności oferty,

•             termin i warunki realizacji zamówienia,

Fakturę Proforma oraz faktury VAT należy wystawić w PLN zgodnie z obowiązującymi zasadami.

Sposób wyboru oferty najkorzystniejszej:

- 100 % cena - dla oferty spełniającej kryteria, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby firmy Promyk Zdrowia  Sp. z o.o.            z dopiskiem Oferta na: Przeprowadzenia Działań Promocyjnych i Informacyjnych / PR w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej - nie otwierać do dnia 21.07.2014 rok, do godziny 15.00”.

Informujemy również, że skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami, wyszczególnionymi na podstawie dostarczonych przez oferentów dokumentów i oczekiwań zamawiającego.

 

Zał. nr 1

 


Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Szanowni Państwo,

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. realizując projekt pt: “Wspieranie działalności innowacyjnej w obszarze medycyny, nano i bio-technologii, chemii, OZE, także w powiazaniu z elektroniką i IT przez Promyk Zdrowia Sp. z o.o.” realizowanego w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 zgodnie z umową Nr UDA-POIG.03.01.00-00-037/13-00 zawarta z PARP jako IW/IP II stopnia, zaprasza do składania ofert wykonania: Druku Materiałów Informacyjnych, Promocyjnych oraz Publikacji w języku polskim i ich tłumaczeń w języku angielskim według załączonej specyfikacji – Zał. nr 1.

Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać informacje o dofinansowaniu projektu ze środków EFRR zgodnie z wytycznymi PARP.

Oferty należy wykonać na bazie opisu kryteriów zamieszczonych w ogłoszeniu, przypisując ceny netto i brutto dla poszczególnych składników zamówienia. Beneficjent informuje, że zapytania w przedmiotowej sprawie możecie Państwo kierować na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Miejsce i forma składania ofert: osobiście w siedzibie zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres:

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. 28-300 Jędrzejów, ul. Małogoska 25

O zamknięciu naboru lub ewentualnym przedłużeniu poinformujemy na naszej stronie www.promykzdrowia.pl

Termin składania ofert: do 21.07.2014 rok, do godziny 15.00

Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę zawierającą:

•             dane rejestrowe - nazwa, NIP, REGON, adres do korespondencji, adres skrzynki e-mail,

•             cenę i ogólne warunki zakupu,

•             termin ważności oferty,

•             termin i warunki realizacji zamówienia,

Fakturę Proforma oraz faktury VAT należy wystawić w PLN zgodnie z obowiązującymi zasadami.

Sposób wyboru oferty najkorzystniejszej:

- 100 % cena - dla oferty spełniającej kryteria, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby firmy Promyk Zdrowia Sp. z o.o.              z dopiskiem „Oferta wykonania Druku Materiałów Informacyjnych i Promocyjnych oraz publikacji w języku polskim i ich tłumaczeń w języku angielskim w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej - nie otwierać do dnia 21.07.2014 rok, do godziny 15.00”.

Informujemy również, że skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami, wyszczególnionymi na podstawie dostarczonych przez oferentów dokumentów i oczekiwań zamawiającego.

 

Zał. nr 1


Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Szanowni Państwo,

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. realizując projekt pt: “Wspieranie działalności innowacyjnej w obszarze medycyny, nano i bio-technologii, chemii, OZE, także w powiazaniu z elektroniką i IT przez Promyk Zdrowia Sp. z o.o.” realizowanego w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 zgodnie z umową Nr UDA-POIG.03.01.00-00-037/13-00 zawarta z PARP jako IW/IP II stopnia, zaprasza do składania ofert na zakup Materiałów Biurowych i Eksploatacyjnych według załączonej specyfikacji -  Załącznik nr 1

Oferty należy wykonać na bazie uzupełnienia poszczególnych pozycji tabeli z Załącznika nr 1 przypisując ceny netto zł/szt. i brutto całości dla poszczególnych składników zamówienia oraz podając wartość sumaryczną zamówienia. Beneficjent informuje, że zapytania w przedmiotowej sprawie możecie Państwo kierować na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Miejsce i forma składania ofert: osobiście w siedzibie zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres:

Promyk Zdrowia Sp. z o.o. 28-300 Jędrzejów, ul. Małogoska 25

O zamknięciu naboru lub ewentualnym przedłużeniu poinformujemy na naszej stronie www.promykzdrowia.pl

Termin składania ofert: do 21.07.2014 rok, do godziny 15.00

Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę zawierającą:

•             dane rejestrowe - nazwa, NIP, REGON, adres do korespondencji, adres skrzynki e-mail,

•             cenę i ogólne warunki zakupu,

•             termin ważności oferty,

•             termin i warunki realizacji zamówienia,

Fakturę Proforma oraz faktury VAT należy wystawić w PLN zgodnie z obowiązującymi zasadami.

Sposób wyboru oferty najkorzystniejszej:

- 100 % cena - dla oferty spełniającej kryteria, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby firmy Promyk Zdrowia Sp. z o.o.               z dopiskiem „Oferta – na zakup Materiałów Biurowych i Eksploatacyjnych  w ramach działania 3.1 Inicjowanie Działalności Innowacyjnej - nie otwierać do dnia 21.07.2014 rok, do godziny 15.00”.

Informujemy również, że skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami, wyszczególnionymi na podstawie dostarczonych przez oferentów dokumentów i oczekiwań zamawiającego.

 

Zał. nr 1


Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Więcej artykułów…